Extra online homework - English Class

Dodatkowe ćwiczenia interaktywne

English Class zapewnia nie tylko atrakcyjne treści do pracy w klasie, ale także obszerny materiał do utrwalania nowych struktur i słownictwa w domu. Oprócz ponad 100-stronicowych zeszytów ćwiczeń (w ramach dotacji) z zadaniami skorelowanymi z rozdziałami z podręcznika, do dyspozycji uczniów oddajemy także Extra Online Homework.

Extra Online Homework to zestaw dodatkowych ćwiczeń interaktywnych dostępnych na platformie online. Dzięki nim uczniowie mogą odrabiać niektóre prace domowe online, czyli z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Zadania są automatycznie sprawdzane, a nauczyciel otrzymuje raport o najczęściej popełnianych błędach.

DLA UCZNIA: Extra Online Homework daje uczniom dostęp do filmów będących częścią kursu, a także interaktywnych zadań pomagających utrwalić przydatne zwroty i struktury z wideo, które są niezbędne do naturalnej komunikacji w języku angielskim.

DLA NAUCZYCIELA: Dzięki Extra Online Homework, nauczyciel może  śledzić postępy uczniów i monitorować ich postępy oraz najczęściej popełniane błędy.

INSTRUKCJA - Jak zacząć korzystanie z Extra Online Homework?

NAUCZYCIEL

REJESTRACJA

1. Wchodzimy na stronę english.com/register 
2. Jako nauczyciel wybieramy Create an adult account [3].
Zmiana języka [A], Pomoc [B]

3. Wpisujemy swoje dane personalne [C] oraz informacje potrzebne do stworzenia nowego konta [D].

           

4. [E] Możliwość zaznaczenia zgód marketingowych dotyczących przesyłania informacji o nowych produktach lub comiesięcznego newslettera.

5. Uwierzytelnienie CAPTCHA [5] , czyli zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem ;)

6. Klikamy Create Account [6], aby założyć konto.

LOGOWANIE

1. Wchodzimy na stronę english.com/login
2. Wpisujemy nazwę użytkownika oraz hasło [1], które podaliśmy podczas procesu rejestracji i klikamy Sign in. [2]
3. Jeśli nie pamiętamy hasła klikamy Forgot your password?

DODAWANIE PRODUKTU

1. Po udanym logowaniu, musimy dodać do aplikacji produkt (w naszym przypadku English Class). W tym celu klikamy Add a product [1] lub [A]

2. W wyskakującym okienku wpisujemy kod aktywacyjny naszego produktu [2], czyli kod znajdujący się w książce nauczyciela do kursu English Class

3. Po udanej aktywacji możemy wrócić do okna głównego klikając Back to dashboard [3]

TWORZENIE KURSU

1. Po dodaniu produktu klikamy na okienko naszego podręcznika.

2. Na stronie, która nam się otworzy, wybieramy przycisk Ustawienia (Settings) i w zakładce Zarządzanie kursami (Course Managment) klikamy na Utwórz nowy kurs (Create a new course) [2]

3. Kliknij na Nowy kurs (New course), a następnie kliknij Dalej (Next) [3] .

4. Wpisz nazwę kursu i zajęć, datę końcową, a następnie wybierz produkt z listy rozwijanej. [4]

5. Kliknij Prześlij (Submit). [5]

6. W podsumowaniu otrzymasz Identyfikator kursu (Your course ID) [6], koniecznie go zapisz, aby przekazać swoim uczniom.

PRZYPISYWANIE ZADAŃ

1. Wybierz zakładkę Kurs.

2. Wybierz klasę, której chcesz przypisać zadanie z rozwijanej listy.

3. Wybierz rozdział, sekcję oraz ćwiczenia, które chcesz przypisać uczniom.

4. Kliknij opcję Przydziel w celu przypisania zadania uczniom.

 

 

REJESTRACJA UCZNIÓW PRZEZ NAUCZYCIELA

REJESTRACJA UCZNIÓW PRZEZ NAUCZYCIELA

Aby ułatwić uczniom korzystanie z Extra Online Homework, a w szczególności ominięcie całego procesu rejestracji, dodawania produktu i dołączania do klasy, udostępniamy instrukcję rejestracji i stworzenia wirtualnej klasy przez NAUCZYCIELA. 

Nauczyciel może zarejestrować całą klasę (grupę do 300 osób!) za zgodą rodziców, korzystając ze swojego konta i tylko podać uczniom wygenerowany login, wybrane hasło i link do strony logowania (english.com/login). Dzięki utworzonej wirtualnej klasie nauczyciel może zadawać uczniom zadania, które sprawdzają się automatycznie i monitorować wyniki. Uczniowie mogą również oglądać filmy z kursu.

Jak to zrobić?

Po zalogowaniu się na swoje konto na stronie english.com/login oraz wybraniu produktu (w naszym przypadku English Class) [instrukcja rejestracji, logowania, dodawania produktu w poprzednim kroku NAUCZYCIEL], przechodzimy do naszego konta w MyEnglishLab. 

1. Klikamy przycisk Ustawienia (Settings)

2. W zakładce Zarządzanie kursami (Course Managment), znajdujemy nasz kurs, który wcześniej dodaliśmy [instrukcja w poprzednim kroku NAUCZYCIEL]  i przy nim klikamyZarządzaj (Manage) [2].
 


3. W zakładce Zarządzanie uczniami (Manage Students), klikamy Zarejestruj nowych uczniów (Register new student(s) ) [3].
 


 

4. Wybieramy zakładkę Zarejestruj wielu uczniów (Register Multiple Students), a następnie klikamy przycisk Pobierz szablon (Download Template) [4], aby pobrać szablon programu Excel.

 

5.W pobranym szablonie, wprowadzamy dane uczniów, których chcemy dodać do naszej wirtualnej klasy. Szablon wyświetli wskazówki, jakie informacje mają zostać wpisane. Wypełniony plik zapisujemy na naszym komputerze. Jeśli nie znamy adresów mailowych naszych uczniów, możemy w każdym polu wpisać swój adres mailowy i poprosić uczniów o jego zmianę po zalogowaniu.

WAŻNE!

W polu  Kod aktywacyjny (Access Code) wpisujemy PRZY KAŻDYM UCZNIU kod aktywacyjny z zeszytu ćwiczeń ucznia.
Jeśli książki zostały w szkole, aby uzyskać kody, zapraszamy do kontaktu z Konsultantami Pearson lub infolinią 22 257 18 10. 

Wpisanie kodu w pobranym szablonie, nie jest konieczne, ale PAMIĘTAJMY, że dzięki temu uczniowie nie będą musieli sami wprowadzać tych danych i będziemy mieli pewność, że każdy z nich będzie miał dostęp do swojej wirtualnej klasy


6. Po wypełnieniu wszystkich pól i zapisaniu pliku na swoim komputerze, możemy wrócić do naszego konta MyEnglishLab. W tym samym miejscu, w którym pobieraliśmy szablon, klikamy na przycisk Importuj plik (Import File) [6], a następnie Choose File [A] i wybieramy z naszego komputera zapisany plik Excel. Po kliknięciu OK [B], dane naszych uczniów zostaną sprawdzone i zaimportowane do systemu.

 

7. Zobaczymy na liście nasz utworzony Pakiet z numerem ID, datą i godziną żądania oraz stanem przetwarzania. Aby sprawdzić jeszcze raz dane naszych uczniów i przesłać pakiety, w kolumnie Czynność (Action) klikamy Podgląd (View). 


8. Jeśli chcemy poprawić dane któregoś z uczniów, wystarczy kliknąć przy jego danych Edytuj (Edit) [A].
Ostateczną listę uczniów przesyłamy, klikając Prześlij pakiet (Submit batch) [B].


9. Zaznaczamy pola wyboru [A] , aby potwierdzić, że poinformujemy uczniów o ich kontach i że zostaną poproszeni o zapoznanie się z zasadami ochrony prywatności serwisu Pearson, a także, że zapewnimy bezpieczeństwo danych naszych uczniów.  Następnie klikamy Zatwierdź [B], aby rozpocząć przetwarzanie.

WAŻNE!

Dane do logowania przesyłamy uczniom mailowo lub udostępniamy w dzienniku elektronicznym. Uczniowie, korzystając z otrzymanych danych logują się na stronie english.com/login. Jeśli w szablonie Excel wpisaliśmy kod aktywacyjny, to Uczniowie od razu trafiają do swojej wirtualnej klasy i mogą zobaczyć przydzielone przez nas zadania.


10. Na liście Pakietów, możemy sprawdzić Stan przetwarzania (Processing status) [9] naszej wirtualnej klasy. Może to zająć do dwóch godzin w zależności od liczby uczniów w Pakiecie.

UCZEŃ

REJESTRACJA

1. Wchodzimy na stronę english.com/register 
2. Jako rodzic lub uczeń wybieramy Create a child account [4].
Zmiana języka [A], Pomoc [B]

3. Wpisujemy swoje dane personalne ucznia [C] oraz informacje potrzebne do stworzenia nowego konta [D].

4. [E] Możliwość zaznaczenia zgód marketingowych dotyczących przesyłania informacji o nowych produktach lub comiesięcznego newslettera.

5. Uwierzytelnienie CAPTCHA [5] , czyli zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem ;)

6. Klikamy Create Account [6], aby założyć konto.

LOGOWANIE

1. Wchodzimy na stronę english.com/login
2. Wpisujemy nazwę użytkownika oraz hasło [1], które podaliśmy podczas procesu rejestracji i klikamy Sign in. [2]
3. Jeśli nie pamiętamy hasła klikamy Forgot your password?

DODAWANIE PRODUKTU

1. Po udanym logowaniu, musimy dodać do aplikacji produkt (w naszym przypadku English Class). W tym celu klikamy Add a product [1] lub [A]

2. W wyskakującym okienku wpisujemy kod aktywacyjny naszego produktu [2], czyli kod znajdujący się w zeszycie ćwiczeń do kursu English Class

3. Po udanej aktywacji możemy wrócić do okna głównego klikając Back to dashboard [3]

DOŁĄCZANIE DO KURSU

1. Po dodaniu produktu klikamy na okienko naszego podręcznika.

1. Otworzy się strona, na której wybieramy przycisk Ustawienia, następnie w zakładce Zarządzanie kursami klikamy Dołącz do kursu. [1]

 

2. W wyskakującym okienku wpisujemy identyfikator kursu, otrzymany od nauczyciela i klikamy Dołącz.

Używamy plików cookies, by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu i w celach statystycznych. Nie blokując tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Plikami cookies możesz zarządzać samodzielnie w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się więcej w naszym Regulaminie.