Trenerzy

Anna Abramczyk 

Nauczycielka z 21-letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej. Od 16 lat doradczyni metodyczna Wrocławskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Wieloletnia egzaminatorka maturalna oraz ekspertka do spraw awansu zawodowego nauczycieli. Autorka artykułów metodycznych i naukowych. Obecnie doktorantka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.

Magdalena Kania

Od ponad 20 lat prowadzi własną szkołę językową, w której jest też dyrektorką metodyczną oraz czynną lektorką. Kilka lat temu postanowiła zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i została trenerką edukacji, a obecnie ma na swoim koncie wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce. Jest wielką propagatorką łączenia najnowszej wiedzy metodycznej z praktycznymi zastosowaniami w klasie. Jej pomysły cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich prostotę i efektywność. Pracuje z różnymi grupami wiekowymi, ale specjalizuje się w pracy z młodzieżą, bo zapewnia jej to nieustanną dawkę wyzwań intelektualnych i mobilizuje do ciągłego rozwoju. Prywatnie również nie idzie na łatwiznę - jest pasjonatką ekstremalnie długich, pieszych wędrówek. Zawsze chętnie doradzi i ma uśmiech dla każdego, pod warunkiem, że wypiła już swoją poranną, mocną kawę.

Aleksandra Kiełtucka 

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Pracowała jako asystentka w Zakładzie Literatury Amerykańskiej UŚ i kolegiach nauczycielskich, również jako dyrektorka metodyczna. Od dwunastu lat uczy grupy zaawansowane w liceum dwujęzycznym. Od ponad dwudziestu lat projektuje dobrą edukacje językową dla uczniów, a od lat kilku szkolenia i materiały edukacyjne dla nauczycieli. Specjalizuje się w uczeniu młodzieży i dorosłych na wyższych poziomach zaawansowania. Edukację postrzega jako nieustanny dialog i budowanie relacji w empatii. Swoją pracę opiera na modelu coachingowym. Pielęgnuje współpracę z uczniami zgodnie z zasadami psychologii kognitywnej i humanistycznej. Czerpie radość z projektowania efektywnych ćwiczeń językowych opartych na zasadach neurodydaktyki i NLP z rozsądnym wykorzystaniem technologii.  W swojej klasie buduje środowisko slow edukacji z wykorzystaniem praktyk uważności i zachowaniem właściwej równowagi między rozwojem kognitywnym i emocjonalnym.

Anna Kolbuszewska 

Od ponad 30 lat związana jest z nauczaniem języków obcych i zarządzaniem (w tym zarządzaniem zmianą) w edukacji publicznej i niepublicznej jako trenerka nauczycieli, dyrektorka metodyczna i dyrektorka zarządzająca szkołą językową. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i dla kadry zarządzającej oraz doradztwo akademickie i biznesowe w Polsce i na świecie. Obecnie szczególnie interesuje się i pracuje w obszarze mediacji i zarządzania konfliktem. W latach 2007 – 2010 była członkinią zarządu międzynarodowego stowarzyszenia promującego jakość w usługach językowych Eaquals, a w latach 2010-2011 piastowała stanowisko Director of Eaquals Accreditation and Consultancy Services. Od roku 2000 jest inspektorką Eaquals. Autorka publikacji "Eaquals Self-help Guide to Teacher Development" oraz współautorka materiałów Use of English dla wydawnictwa Pearson. Od wielu lat aktywna w stowarzyszeniu IATEFL na forum międzynarodowym.

Marta Prusińska 

Nauczycielka dyplomowana, dyrektorka szkoły podstawowej. Od 16 lat pracuje jako nauczycielka języka angielskiego. Ukończyła filologię angielską, pedagogikę społeczną oraz kursy metodyczne i szkolenia z zakresu nauczania języków obcych. Napisała i przeprowadziła kilka innowacji pedagogicznych. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i jest autorką materiałów dydaktycznych. Pasjonatka pracy z dziećmi, uwielbia śpiewać, opowiadać historie, entuzjastycznie podchodzi do innowacyjnych form edukacji. Na zajęciach wykorzystuje elementy Oceniania Kształtującego oraz nowoczesne technologie.

Katarzyna Synder-Tamborska 

Absolwentka Filologii Angielskiej na UŁ, studiów podyplomowych Zarządzanie Oświatą i Psychologii w Zarządzaniu na UŁ. Absolwentka Akademii Właściciela I i II stopnia w Personnel Training Institute dr Joanny Femiak, oraz Akademii „Od Nauczyciela do Trenera” w EduNation i Teacher Training Academy 4.0 w Dos Elt. Od dwudziestu lat metodyczka, dyrektorka zarządzająca i aktywna lektorka we własnej szkoły językowej w Łodzi. Trenerka nauczycieli, prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce edukacyjnej. Pasjonatka uczenia dzieci, zarażania pozytywną energią nauczycieli, a także miłośniczka dalekich podróży.

Dorota Tolsdorf 

Lektorka języka angielskiego, doradczyni metodyczna i trenerka nauczycieli. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim i NKJO w Sosnowcu. Uczy od 15 lat, pracowała na każdym etapie zaawansowania językowego i w każdej grupie – od kilkuletnich okruszków, po kursy biznesowe i techniczne, placówki państwowe, aż do kursów dla sympatycznych seniorów. Największą przyjemność sprawia jej jednak praca z dziećmi. Uwielbia się uczyć i cieszy ją, że może pomagać innym rozwijać ich kompetencje. Prowadzi szkołę językową w Rybniku, w której wierzy w sukces i potencjał każdego dziecka. Fascynuje ją ludzki mózg, dwujęzyczność dziecięca, mądre wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz muzyki w nauczaniu. Prywatnie jest mamą dwójki maluchów, których rozwój językowy (także ten w języku obcym) stanowi jej kolejną fascynację.

Lindsay Warwick 

Lindsay Warwick jest nauczycielką, trenerką nauczycieli i autorką materiałów do nauki języka angielskiego. Od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy języka angielskiego ogólnego oraz kursy przygotowujące do egzaminów certyfikujących. Jako trenerka CELTA szkoli nauczycieli w Wielkiej Brytanii i za granicą na tematy takie jak wykorzystanie technologii w nauczaniu czy wspieranie uczniów w przygotowaniu do egzaminów. Jest współautorką podręczników do nauki języka angielskiego wydawnictwa Pearson, w tym: Formula, Gold Preliminary B1, Gold Experience B1 i B2+, Expert IELTS 6 oraz serii Roadmap (A2 i A2+).

Rob Dean

Związany jest z ELT jako nauczyciel, metodyk i trener od 1994 roku. Pracował z uczniami w różnym wieku, na różnych poziomach zaawansowania i o bardzo różnych potrzebach językowych (kursy egzaminacyjne, EAP, ESP) w Europie i Azji. Zainteresowania Roba łączą się szczególnie z uczeniem dzieci, wykorzystaniem technologii w nauce języków obcych, zagadnieniami kulturowymi i „task based learning”. Rob pracuje jako międzynarodowy trener i konsultant akademicki, podróżując dookoła świata z wykładami, seminariami, warsztatami, a także prowadząc szkolenia on-line poświęcone metodyce nauczania języków, zagadnieniom utrzymania motywacji uczniów, efektywnemu zarządzaniu klasą i blended learning, a to dopiero początek długiej listy…

Bartłomiej Janiak

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Filologicznym oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Coaching profesjonalny - metody i praktyka. Trener oraz coach obszarów życia zawodowego i prywatnego. Od ponad 10 lat związany z rynkiem edukacji, metodyki nauczania i wdrażania rozwiązań cyfrowych. Obecnie pełni stanowisko Senior Assessment Advisor w firmie Pearson. Swoje doświadczenie zdobywał pracując jako lektor języka angielskiego, doradca do spraw kluczowych klientów i specjalista do spraw rozwoju nowego biznesu. Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu psychologii zmiany, kreatywności, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i zarządzania stresem.

Phil Warwick 

Wykwalifikowany i bardzo doświadczony trener ELT związany z nauczaniem języków obcych od ponad 30 lat. Pracował w krajach tak odległych jak Brazylia, Chiny, Argentyna, by ostatecznie zostać Dyrektorem do Spraw Nauczania w szkole językowej w Czechach oraz Koordynatorem do Spraw Nauczania Embassy Summer Schools w Wielkiej Brytanii. To także międzynarodowy egzaminator językowy oraz trener CELTA, który z niesłabnącym entuzjazmem dzieli się z nauczycieli swoim doświadczeniem podczas szkoleń organizowanych dla Pearsona.

Używamy plików cookies, by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu i w celach statystycznych. Nie blokując tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Plikami cookies możesz zarządzać samodzielnie w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się więcej w naszym Regulaminie.