Trenerzy

Anna Abramczyk 

Nauczyciel z 21-letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej. Od 16 lat doradca metodyczny Wrocławskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Wieloletni egzaminator maturalny oraz ekspert do spraw awansu zawodowego nauczycieli. Autorka artykułów metodycznych i naukowych. Obecnie doktorantka Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.

Anna Kolbuszewska 

Zajmuje się tematami związanymi z nauczaniem języków obcych i zarządzaniem (w tym zarządzaniem zmianą) w edukacji publicznej i niepublicznej. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i dla kadry zarządzającej oraz doradztwo akademickie i biznesowe w Polsce i na świecie. Obecnie szczególnie interesuje się i pracuje w obszarze mediacji i zarządzania konfliktem. W latach 2007 – 2010 była członkiem zarządu międzynarodowego stowarzyszenia promującego jakość w usługach językowych Eaquals, a w latach 2010-2011 piastowała stanowisko Director of Eaquals Accreditation and Consultancy Services. Od roku 2000 jest inspektorem Eaquals. Autorka publikacji "Eaquals Self-help Guide to Teacher Development" oraz współautorka materiałów Use of English dla wydawnictwa Pearson. Od wielu lat aktywna w stowarzyszeniu IATEFL na forum międzynarodowym.

Bartłomiej Janiak

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Filologicznym oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Coaching profesjonalny - metody i praktyka. Trener oraz coach obszarów życia zawodowego i prywatnego. Od ponad 10 lat związany z rynkiem edukacji, metodyki nauczania i wdrażania rozwiązań cyfrowych. Swoje doświadczenie zdobywał pracując jako lektor języka angielskiego, doradca do spraw kluczowych klientów i specjalista do spraw rozwoju nowego biznesu. Jako trener prowadzi warsztaty z zakresu psychologii zmiany, kreatywności, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i zarządzania stresem.

Magdalena Kania

Od ponad 20 lat prowadzi własną szkołę językową, w której jest też dyrektorem metodycznym oraz czynnym lektorem. Kilka lat temu postanowiła zacząć dzielić się swoim doświadczeniem i została trenerem edukacji, a obecnie ma na swoim koncie wystąpienia na najważniejszych konferencjach w Polsce. Jest wielką propagatorką łączenia najnowszej wiedzy metodycznej z praktycznymi zastosowaniami w klasie. Jej pomysły cieszą się ogromną popularnością ze względu na ich prostotę i efektywność. Pracuje z różnymi grupami wiekowymi, ale specjalizuje się w pracy z młodzieżą, bo zapewnia jej to nieustanną dawkę wyzwań intelektualnych i mobilizuje do ciągłego rozwoju. Prywatnie również nie idzie na łatwiznę - jest pasjonatką ekstremalnie długich, pieszych wędrówek. Zawsze chętnie doradzi i ma uśmiech dla każdego, pod warunkiem, że wypiła już swoją poranną, mocną kawę. 

Daniel Brayshaw 

Zajmuje się nauczaniem języka angielskiego od 2001 roku i w tym czasie kształcił uczniów w każdym wieku i na różnych poziomach. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Europie, Azji i Australii pracując nie tylko jako nauczyciel, ale również jako egzaminator, nauczyciel akademicki, trener. Od dnia, gdy związał się z wydawnictwem Pearson prowadzi sesje szkoleniowe na całym świecie oraz jest autorem podręczników i materiałów ćwiczeniowych dla uczniów szkół ponapodstawowych. W wolnych chwilach poznamy Daniela jako fana snowbordu, natury oraz muzyki.

Amanda Davies 

Pasjonuje się uczeniem dzieci. Od lat szkoli nauczycieli i trenerów ELT. Występuje na konferencjach i publikuje w Anglii, Rosji, Hiszpanii, Libii i Polsce materiały ELT oraz artykuły z zakresu inclusive teaching oraz visible learning. Przez lata koordynowała Early Years and Primary courses w British Council w Warszawie. Prowadziła kursy w Bejrucie dla nauczycieli pracujących z dziećmi uchodźców z Syrii. Zawsze z radością wraca do Polski, którą nazywa swoim miejscem na ziemi.

Rob Dean

Związany jest z ELT jako nauczyciel, metodyk i trener od 1994 roku. Pracował z uczniami o bardzo różnych potrzebach (kursy egzaminacyjne, EAP, ESP), wieku i poziomie zaawansowania językowego w Europie i Azji, chociaż obecnie na stałe mieszka w Polsce. Zainteresowania Roba łączą się szczególnie z uczeniem dzieci, wykorzystaniem technologii w nauce języków obcych, zagadnieniami kulturowymi i „task based learning”. Rob pracuje jako międzynarodowy trener i konsultant akademicki, podróżując dookoła świata z wykładami, seminariami, warsztatami, a także prowadząc szkolenia on-line poświęcone metodologii nauczania języków, zagadnieniom utrzymania motywacji uczniów, efektywnemu zarządzaniu klasą i blended learning, a to dopiero początek długiej listy…

Hugh Dellar

Nauczyciel i trener nauczycieli z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem. Założyciel Lexical Lab i współautor książki z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego „Teaching Lexically”. Prowadził sesje szkoleniowe dla nauczycieli w ponad dwudziestu krajach, w tym w Polsce, Brazylii, Meksyku, Peru, Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Japonii i Tajlandii. Szkolenia prowadzone przez Hugh Dellara obejmują między innymi tematy takie jak różne podejścia do nauczania gramatyki i słownictwa oraz język angielski jako Lingua Franca. Współautor najnowszego kursu do nauki języka angielskiego dla dorosłych „Roadmap”. Uznany za najciekawszego zagranicznego mówcę na konferencji IATEFL Polska 2018.

Vaughan Jones

Od ponad 30 lat zajmuje się nauczaniem języka angielskiego, szkoleniami i pisaniem materiałów dydaktycznych do nauki języka angielskiego. Mieszkał i pracował we Francji, Japonii i Hiszpanii oraz prowadził warsztaty dla nauczycieli z całego świata. Jest współautorem różnych podręczników, w tym serii bestsellerowego kursu „Focus”. Mieszka niedaleko Oksfordu, gdzie dzieli swój czas między tworzeniem materiałów, nauczaniem i życiem rodzinnym.

Phil Warwick 

Wykwalifikowany i bardzo doświadczony trener ELT związany z nauczaniem języków obcych od ponad 30 lat. Pracował w krajach tak odległych jak Brazylia, Chiny, Argentyna; by ostatecznie zostać Dyrektorem do Spraw Nauczania w szkole językowej w Republice Czeskiej oraz Koordynatorem do Spraw Nauczania Embassy Summer Schools w Wielkiej Brytanii. To także międzynarodowy egzaminator językowy oraz trener CELTA, który z niesłabnącym entuzjazmem dzieli się z nauczycieli swoim doświadczeniem podczas szkoleń Pearson.

John Wolf 

Przeprowadził się z Kalifornii do Opola w 2006 roku, ale dopiero teraz zaczyna tęsknić za rodzimymi plażami. Od lat związany jest z edukacją językową, początkowo dzieci i młodzieży w ramach pracy w szkole publicznej w Polsce oraz koordynacji letnich kursów w San Diego. Obecnie prowadzi także lektoraty na Politechnice Wrocławskiej oraz z zafascynowaniem patrzy jak w domu rosną mu mali poligloci - Maya i Teodor.

Dr Mariola Bogucka 

Od ponad 20 lat dzieli swoje zainteresowania i czas pomiędzy praktycznym nauczaniem języka angielskiego a kształceniem nauczycieli. Jej główna specjalizacja to metodyka nauczania języka angielskiego, metodyka nauczania małych dzieci oraz kształcenie i doskonalenie nauczycieli języka angielskiego. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła zarówno w polskich, jak i angielskich szkołach. Autorka i współautorka materiałów dydaktycznych (m. in.  Friends, English Adventure – zeszyty ćwiczeń, poradniki dla rodziców) doskonale znanych pokoleniom uczniów i nauczycieli.

Edyta Madej 

Trener umiejętności poznawczych, trener grupowy, doradca psychospołeczny, propagator myślenia wizualnego pracujący z osobami we wszystkich grupach wiekowych. Od 2003 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia umiejętności poznawczych, które pobudzają rozwój inteligencji, podnoszą efektywność uczenia się, nauczania i rozwoju talentów, wspierają procesy zarządzania wiedzą, wizualizacji i przetwarzania informacji oraz prezentacji materiałów edukacyjnych i szkoleniowych, a także zdolności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Maria Ogonowska 

Specjalistka w zakresie uczenia dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych, na co dzień dzieląca się swoim doświadczeniem na blogu Teaching Tips, a także pracująca z najmłodszymi w szkole językowej "Maryland" oraz w szkole podstawowej w Kórniku. W letnie dni Maria odsłania swoje zupełnie inne oblicze.... oblicze instruktora nurkowania i udowadnia, że nie straszne jej nie tylko głębokie wody metodyki nauczania języka angielskiego.

Anna Pasternak

Absolwentka wydziału filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego. Nauczyciel języka angielskiego z ponad dwudziestoletnim stażem. Egzaminator OKE we Wrocławiu w zakresie egzaminu gimnazjalnego i maturalnego z języka angielskiego. Współpracownik OKE w zakresie przeprowadzania szkoleń dla kandydatów na egzaminatorów. Ekspert MEN do spraw awansu zawodowego nauczycieli, specjalista w zakresie organizacji i zarządzania oświatą.

Małgosia Tetiurka 

Cieszy się uczeniem od ponad 30 lat. Uczyła już wszystkie grupy wiekowe na wszystkich możliwych poziomach, zawsze jednak szczególną przyjemność sprawia jej uczenie najmłodszych. Od piętnastu lat Małgosia dzieli się swoim doświadczeniem jako trener, autor materiałów i prezenter konferencyjny. Dodatkowo Małgosia jest międzynarodowym egzaminatorem językowym. Wakacje spędza w Norwich Institute for Language Education, gdzie zajmuje się kursami dla nauczycieli pracujących z dziećmi na całym świecie.

Używamy plików cookies, by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu i w celach statystycznych. Nie blokując tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Plikami cookies możesz zarządzać samodzielnie w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się więcej w naszym Regulaminie.