Katalog produktów

MyEnglishLab

Rozwiązania cyfrowe

 

MyEnglishLab to innowacyjne rozwiązanie online dostarczające motywujący materiał do samodzielnej nauki uczniom, a nauczycielowi narzędzie do systematycznego monitoringu ich wysiłków. Opanowanie funkcji oferowanych przez program jest łatwe, a korzystanie z nich znacznie skraca czas przygotowania lekcji.

  • Automatyczne sprawdzanie prac domowych.
     
  • Natychmiastowa informacja na temat popełnianych błędów.
     
  • Skuteczne przygotowanie do egzaminów końcowych.
     
  • Przeprowadzanie testów online i porównanie wyników
    dzięki systemowi automatycznej oceny.

 

Przejdź do MyEngLishLab

MyEnglishLab - Quick start guide

Jakim kursom towarzyszy MyEnglishLab?

Szkoły podstawowe:

  • Extra Online Homework to dodatkowe zadania interaktywne do kursu English Class oraz Repetytorium dla szkoły podstawowej na platformie MyEnglishLab, do których kody znajdują się w papierowych zeszytach ćwiczeń;
  • do kursu English Class dostępne są w sprzedaży także odrębne kody do MyEnglishLab, aktywujące pełne, interaktywne wersje zeszytów ćwiczeń ze zintegrowanym audio i wideo.

Szkoły średnie:

  • Online Practice to dodatkowe zadania interaktywne do kursów Focus Second Edition  oraz High Note  na platformie MyEnglishLab;
  • kody w zeszytach ćwiczeń (lub odrębne kody MyEnglish Lab z Online Practice) aktywują także pełne, interaktywne wersje zeszytów ćwiczeń ze zintegrowanym audio i wideo.

Szkoły wyższe i szkoły językowe:

  • MyEnglishLab to interaktywny zeszyt ćwiczeń (ekwiwalent papierowej ćwiczeniówki) do kursów  Speakout 2nd Edition, Roadmap, Market Leader 3rd Edition, Business Partner. Podobne rozwiązanie w wersji dla dzieci towarzyszy Big English.

     

Wygodne logowanie do MyEnglishLab

Z myślą o użytkownikach naszych rozwiązań cyfrowych stworzyliśmy jeszcze bardziej przyjazny sposób logowania się do platformy MyEnglishLab. Teraz zrówno dostęp do MyEnglishLab, jak i materiałów uzupełniających kursy typu nagrania czy filmy dokonywany jest poprzez Pearson English Portal. Kliknij w powyższy baner i zaloguj się do portalu. Jeśli jesteś użytkownikem MyEnglishLab, użyj bieżących danych do logowania. Jeśli po raz pierwszy korzystasz z MyEnglishLab, załóż konto na english.com/activate, a następnie zarejestruj swój kod. 

INSTRUKCJA - Jak zacząć korzystanie z MyEnglishLab?

NAUCZYCIEL

REJESTRACJA

1. Wchodzimy na stronę english.com/register 
2. Jako nauczyciel wybieramy Create an adult account [3].
Zmiana języka [A], Pomoc [B]

3. Wpisujemy swoje dane personalne [C] oraz informacje potrzebne do stworzenia nowego konta [D].

           

4. [E] Możliwość zaznaczenia zgód marketingowych dotyczących przesyłania informacji o nowych produktach lub comiesięcznego newslettera.

5. Uwierzytelnienie CAPTCHA [5] , czyli zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem ;)

6. Klikamy Create Account [6], aby założyć konto.

LOGOWANIE

1. Wchodzimy na stronę english.com/login
2. Wpisujemy nazwę użytkownika oraz hasło [1], które podaliśmy podczas procesu rejestracji i klikamy Sign in. [2]
3. Jeśli nie pamiętamy hasła klikamy Forgot your password?

DODAWANIE PRODUKTU

1. Po udanym logowaniu, musimy dodać do aplikacji nasz interaktywny zeszyt ćwiczeń. W tym celu klikamy Add a product [1] lub [A]

2. W wyskakującym okienku wpisujemy kod aktywacyjny naszego produktu [2]

3. Po udanej aktywacji możemy wrócić do okna głównego klikając Back to dashboard [3]

TWORZENIE KURSU

1. Po dodaniu produktu klikamy na okienko naszego podręcznika.

2. Na stronie, która nam się otworzy, wybieramy przycisk Ustawienia (Settings) i w zakładce Zarządzanie kursami (Course Managment) klikamy na Utwórz nowy kurs (Create a new course) [2]

3. Kliknij na Nowy kurs (New course), a następnie kliknij Dalej (Next) [3] .

4. Wpisz nazwę kursu i zajęć, datę końcową, a następnie wybierz produkt z listy rozwijanej. [4]

5. Kliknij Prześlij (Submit). [5]

6. W podsumowaniu otrzymasz Identyfikator kursu (Your course ID) [6], koniecznie go zapisz, aby przekazać swoim uczniom.

PRZYPISYWANIE ZADAŃ

1. Wybierz zakładkę Kurs.

2. Wybierz klasę, której chcesz przypisać zadanie z rozwijanej listy.

3. Wybierz rozdział, sekcję oraz ćwiczenia, które chcesz przypisać uczniom.

4. Kliknij opcję Przydziel w celu przypisania zadania uczniom.

 

 

REJESTRACJA UCZNIÓW PRZEZ NAUCZYCIELA

REJESTRACJA UCZNIÓW PRZEZ NAUCZYCIELA

Aby ułatwić uczniom korzystanie z MyEnglishLab, a w szczególności ominięcie całego procesu rejestracji, dodawania produktu i dołączania do klasy, udostępniamy instrukcję rejestracji i stworzenia wirtualnej klasy przez NAUCZYCIELA. 

Nauczyciel może zarejestrować całą klasę (grupę do 300 osób!) za zgodą rodziców w przypadku uczniów niepełnoletnich, korzystając ze swojego konta i tylko podać uczniom wygenerowany login, wybrane hasło i link do strony logowania (english.com/login). Dzięki utworzonej wirtualnej klasie nauczyciel może zadawać uczniom zadania, które sprawdzają się automatycznie i monitorować wyniki. Uczniowie mogą również oglądać filmy z kursu.

Jak to zrobić?

Po zalogowaniu się na swoje konto na stronie english.com/login oraz wybraniu produktu  [instrukcja rejestracji, logowania, dodawania produktu w poprzednim kroku NAUCZYCIEL], przechodzimy do naszego konta w MyEnglishLab. 

1. Klikamy przycisk Ustawienia (Settings)

2. W zakładce Zarządzanie kursami (Course Managment), znajdujemy nasz kurs, który wcześniej dodaliśmy [instrukcja w poprzednim kroku NAUCZYCIEL]  i przy nim klikamy Zarządzaj (Manage) [2].
 


3. W zakładce Zarządzanie uczniami (Manage Students), klikamy Zarejestruj nowych uczniów (Register new student(s) ) [3].
 


 

4. Wybieramy zakładkę Zarejestruj wielu uczniów (Register Multiple Students), a następnie klikamy przycisk Pobierz szablon (Download Template) [4], aby pobrać szablon programu Excel.

 

5. W pobranym szablonie, wprowadzamy dane uczniów, których chcemy dodać do naszej wirtualnej klasy. Szablon wyświetli wskazówki, jakie informacje mają zostać wpisane. Wypełniony plik zapisujemy na naszym komputerze. Jeśli nie znamy adresów mailowych naszych uczniów, możemy w każdym polu wpisać swój adres mailowy i poprosić uczniów o jego zmianę po zalogowaniu.

WAŻNE!

W polu  Kod aktywacyjny (Access Code) wpisujemy PRZY KAŻDYM UCZNIU kod aktywacyjny z zeszytu ćwiczeń ucznia.

Wpisanie kodu w pobranym szablonie, nie jest konieczne, ale PAMIĘTAJMY, że dzięki temu uczniowie nie będą musieli sami wprowadzać tych danych i będziemy mieli pewność, że każdy z nich będzie miał dostęp do swojej wirtualnej klasy


6. Po wypełnieniu wszystkich pól i zapisaniu pliku na swoim komputerze, możemy wrócić do naszego konta MyEnglishLab. W tym samym miejscu, w którym pobieraliśmy szablon, klikamy na przycisk Importuj plik (Import File) [6], a następnie Choose File [A] i wybieramy z naszego komputera zapisany plik Excel. Po kliknięciu OK [B], dane naszych uczniów zostaną sprawdzone i zaimportowane do systemu.

 

7. Zobaczymy na liście nasz utworzony Pakiet z numerem ID, datą i godziną żądania oraz stanem przetwarzania. Aby sprawdzić jeszcze raz dane naszych uczniów i przesłać pakiety, w kolumnie Czynność (Action) klikamy Podgląd (View). 


8. Jeśli chcemy poprawić dane któregoś z uczniów, wystarczy kliknąć przy jego danych Edytuj (Edit) [A].
Ostateczną listę uczniów przesyłamy, klikając Prześlij pakiet (Submit batch) [B].


9. Zaznaczamy pola wyboru [A] , aby potwierdzić, że poinformujemy uczniów o ich kontach i że zostaną poproszeni o zapoznanie się z zasadami ochrony prywatności serwisu Pearson, a także, że zapewnimy bezpieczeństwo danych naszych uczniów.  Następnie klikamy Zatwierdź [B], aby rozpocząć przetwarzanie.

WAŻNE!

Dane do logowania przesyłamy uczniom mailowo lub udostępniamy w dzienniku elektronicznym. Uczniowie, korzystając z otrzymanych danych logują się na stronie english.com/login. Jeśli w szablonie Excel wpisaliśmy kod aktywacyjny, to Uczniowie od razu trafiają do swojej wirtualnej klasy i mogą zobaczyć przydzielone przez nas zadania.


10. Na liście Pakietów, możemy sprawdzić Stan przetwarzania (Processing status) [9] naszej wirtualnej klasy. Może to zająć do dwóch godzin w zależności od liczby uczniów w Pakiecie.

UCZEŃ

REJESTRACJA

1. Wchodzimy na stronę english.com/register 
2. Jako rodzic lub uczeń wybieramy Create a child account [4].
Zmiana języka [A], Pomoc [B]

3. Wpisujemy swoje dane personalne ucznia [C] oraz informacje potrzebne do stworzenia nowego konta [D].

4. [E] Możliwość zaznaczenia zgód marketingowych dotyczących przesyłania informacji o nowych produktach lub comiesięcznego newslettera.

5. Uwierzytelnienie CAPTCHA [5] , czyli zaznaczamy, że nie jesteśmy robotem ;)

6. Klikamy Create Account [6], aby założyć konto.

LOGOWANIE

1. Wchodzimy na stronę english.com/login
2. Wpisujemy nazwę użytkownika oraz hasło [1], które podaliśmy podczas procesu rejestracji i klikamy Sign in. [2]
3. Jeśli nie pamiętamy hasła klikamy Forgot your password?

DODAWANIE PRODUKTU

1. Po udanym logowaniu, musimy dodać do aplikacji nasz interaktywny zeszyt ćwiczeń. W tym celu klikamy Add a product [1] lub [A]

2. W wyskakującym okienku wpisujemy kod aktywacyjny naszego produktu [2].

3. Po udanej aktywacji możemy wrócić do okna głównego klikając Back to dashboard [3]

DOŁĄCZANIE DO KURSU

1. Po dodaniu produktu klikamy na okienko naszego podręcznika.

1. Otworzy się strona, na której wybieramy przycisk Ustawienia, następnie w zakładce Zarządzanie kursami klikamy Dołącz do kursu. [1]

 

2. W wyskakującym okienku wpisujemy identyfikator kursu, otrzymany od nauczyciela i klikamy Dołącz.

DiGi konsultacje 1:1

Zapraszamy na indywidualne konsultacje DiGi 1:1, czyli wirtualne spotkania z ekspertem, który odpowie na Państwa pytania dotyczące cyfrowych narzędzi Pearson.

Dowiedz się więcej

Pomoc techniczna

W przypadku wystąpienia problemów technicznych z uruchomieniem lub prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem naszego formularza. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

ROZPOCZNIJ CZAT


Wymogi systemowe

Dla systemów Windows i MACOS:

  • System operacyjny: OSX 10.14+, Windows 7, Windows 8, Windows 10
  • Przeglądarka: Safari, Edge, Google Chrome, Firefox
  • Podzespoły: Procesor 1.33 GHz lub szybszy 32-bit (x86), Głośniki/Słuchawki wbudowane lub zewnątrzne; Mikrofon, wbudowany lub zewnątrzny
  • Pamięć RAM: 1024 MB lub wyższa
  • Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768 lub wyższa
  • Wtyczki: Adobe® Reader 2015, Adobe® Flash Player 17 or higher.
  • Uwaga: Flash Player jest niezbędny dla niektórych eBook (eText 1.0) oraz niektórych funkcjonalności.
  • Internet: DSL, kablowa, T1 lub inne połączenie szybkopasmowe
  • Rekomendowana minimalna prędkość Internetu: 2 MB

Dla urządzeń mobilnych:

  • System Operacyjny: iOS 10.0+, Android 4.4.2+, Windows 8 Touch Screen
  • Przeględarka: Safari 11, Chrome (latest version), Firefox (latest version), Edge.

Używamy plików cookies, by ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu i w celach statystycznych. Nie blokując tych plików, zgadzasz się na ich użycie i zapisanie w pamięci urządzenia. Plikami cookies możesz zarządzać samodzielnie w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się więcej w naszym Regulaminie.